Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrForest kandydat
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:11, 31 Sie 2012 Temat postu: Wniosek |
|
|
Witam
Jakiś czas temu wypełniłem wniosek o dochodach rodziny i teraz nie wiem trzeba czekać na akceptacje przez internet czy jak? |
|
Powrót do góry |
|
|
glorstine beanus
Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: resocjalizacja Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:05, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a wydruk wniosku i załączniki dostarczyłeś do swojego koordytora ds pomocy materialnej? zwypełnienie wniosu przez usosa to jeszcze nic, koordynator na podstawie załączonych dokumentów musi sprawdzic jego poprawnosc i dopierwo wtedy zaakceptowac |
|
Powrót do góry |
|
|
mrForest kandydat
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:51, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie nie. Trzeba się jakoś z nim umówić czy po prostu jechać na " krzywy ryj"? Gdzie dokładnie trzeba to dostarczyć? Jakiś adres czy coś?
Można jakieś dokumenty donieść w późniejszym terminie bo nie mam jeszcze zaświadczeń o wysokości składek zdrowotnych? Mogę np zawieść oświadczenia a później donieść zaświadczenia? Albo np pity? |
|
Powrót do góry |
|
|
glorstine beanus
Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: resocjalizacja Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:17, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to zależy co studiujesz, tzn na jakim wydziale, bo każdy wydział ma innego koordynatora ds pomocy materialnej. możesz zadzwoni i upewnic sie czy w danym gterminie nie ma zadnych urlopów, żeby nie ryzykowac i nie jechac na marne. nie wiem dokładnie kiedy upływa termin składania tych wniosków, bo sama skladałam w czerwcu. można zanieśc pit jako potwierdzenie składek na ub. zdr. ale później i tak konieczne jest to zaświadczenie z zusu. więcej informacji na ten temat szukaj na forum w dziale ponadwydziałowym. |
|
Powrót do góry |
|
|
mrForest kandydat
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:30, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jak wygląda sytuacja w razie źle wypełnionego wniosku? Można go poprawić od ręki? Znaczy na miejscu jeśli koordynator stwierdzi że jest tam jakiś błąd? Gdzie można znaleźć jakieś informacje na temat tego koordynatora bo na stronie wydziału informatyki i matematyki niczego nie znalazłem na ten temat?
Ostatnio zmieniony przez mrForest dnia Pią 21:33, 31 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Manwe student pełną parą
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 401 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: inib [ziks] Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:42, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jak jest coś źle wpisane, to można na miejscu. Jeśli będzie brakowało jakichś dokumentów, wtedy masz tydzień na doniesienie ich.
Dane kontaktowe tej osoby masz w usosie: "Dla studentów" -> "OBSŁUGA", powinna być osoba oznaczona jako odpowiednia do spraw pomocy materialnej. |
|
Powrót do góry |
|
|
mrForest kandydat
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:12, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za pomoc. Mam jeszcze tylko jedno pytanie a mianowicie czy termin donoszenia dokumentów kończy się równo z terminem który jest podany na usosie czyli 7 dni licząc od dzisiaj? |
|
Powrót do góry |
|
|
Manwe student pełną parą
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 401 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: inib [ziks] Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:41, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie. Masz tydzień od złożenia wniosku (przynajmniej z tego co sobie przypominam, ale głowy nie daję). Jeżeli będzie brakować jakiegoś świstka, to dostaniesz takie cudowne "wezwanie do uzupełnienia dokumentacji", na którym będzie podana data.
Sam wniosek (jeśli chodzi o akademik) oczywiście musisz złożyć do 7 września. |
|
Powrót do góry |
|
|
|