Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu
Ta budka telefoniczna jest zarezerwowana dla Clarka Kenta.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AEGEE-Kraków - z cyklu organizacje studenckie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna -> Inne organizacje studenckie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Czw 7:09, 08 Cze 2006    Temat postu: AEGEE-Kraków - z cyklu organizacje studenckie

Ponieważ jakoś nie znalazłem tutaj działu o organizacjach, to pomyslałem, że podzielę się z Wami kilkoma informacjami o organizacji, w której sam bardzo długo już działam, czyli Europejskim Forum Studentów AEGEE-Kraków.

W sumie dzięki niej zrobiłem na studiach wszystko to, co nie mieści się w zakresie "przeciętnego studiowania", zwiedziłem większość Europy i nauczyłem się niesamowitej ilości rzeczy, które przydadzą mi się w życiu zawodowym.

AEGEE to międzynarodowa organizacja skupiająca studentów rozmaitych uczelni i kierunków, której celem jest propagowanie idei wspólnej Europy i tolerancyjnego, świadomego społeczeństwa.

AEGEE powstało w 1985 roku w Paryżu. Dziś jest jedną z największych organizacji studenckich w Europie skupiającą blisko 15 000 członków w około 241 ośrodkach lokalnych w całej Europie.

Żeby Was nie zanudzać już w pierwszym poście, to odeśle do naszej krakowskiej strony [link widoczny dla zalogowanych] oraz strony europejskiej [link widoczny dla zalogowanych]

A jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam na forum [link widoczny dla zalogowanych] - tam takie mniej oficjalne rzeczy można przeczytać

Jeśli macie jakieś pytania to oczywiście piszcie - tutaj lub na maila - postaram się w miarę możliwości lub wolnego czasu odpowiedzieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tanganika
kandydat


Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:03, 09 Cze 2006    Temat postu:

bylam na waszej stronie i szczegolnie zainteresowaly mnie summer univeristies. chetnie porozmawialabym z kims na spotkaniu, ale z tego co widze spotania sa w czwartki, czyli wczorajsze mnie ominelo, a za tydzien jest boze cialo, a potem sesja.. czy bedzie jakies spotkanie przed wakacjami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Nie 0:32, 11 Cze 2006    Temat postu:

To jakby dwa pytania w jednym Odpowiadając w skrócie...

Jeśli chodzi o Uniwersytety Letnie (Summer University Project) - nie dziwię się, że Cię zainteresował - uchodzi on za najatrakcyjniejszy projekt AEGEE, a na pewno jest projektem największym. Co roku odbywa się ponad 100 uniwersytetów letnich w całej Europie (od najdalszych zakątków Turcji, przez Gruzję, Rosję, Skandynawię do Portugalii). Więcej szczegółów możesz znaleźć na [link widoczny dla zalogowanych]ów.pl/aegee/su albo na głównej stronie projektu [link widoczny dla zalogowanych]

W tym roku zakończyły się już niestety aplikacje, ale czasem zdarza się jakieś wolne miejsce i wtedy też jest to ogłaszane na stronie [link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli chodzi o spotkania, to niestety w tym roku nie są już planowane zebrania ogólne, ale jeśli masz jakieś pytania, to 13 czerwca nasza prezydentka Marzena Pawlica ma dyżur w podziemiach Collegium Novum (pokój 06), gdzie znajduje się nasze biuro (w godzinach od 14.00 do 15.00). Ew. napisz do kogoś z zarządu albo na adres [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ayat
kandydat


Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:17, 25 Cze 2006    Temat postu:

A nieprawda, zebrania ogólne ciągniemy do samego końca czerwca . Ostatnie jest planowane na najbliższy czwartek (29 czerwca). Zapraszamy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Pon 8:23, 26 Cze 2006    Temat postu:

Racja - mój błąd - w czwartek jest ostatnie zebranie, ale nie giniemy na wakacje. Już 30 czerwca przyjeżdża do nas 30 osób z kilkunastu krajów i zaaczynamy Summer University - jak ktoś ma ochotę pomóc albo po prostu poznać tych ludzi i z nimi poimprezować, to zapraszam na [link widoczny dla zalogowanych]

A już dziś na statku Aquarius (to największy statek zacumowany na Wiśle) odbędzie się niesamowita impreza AEGEE (ale nie-członkowie też mogę przyjść - wstęp jest bezpłatny dla wszystkich). Start o godz. 20.00. Szczegóły na [link widoczny dla zalogowanych] i na naszym forum [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Sob 5:49, 05 Sie 2006    Temat postu:

Tak pomyślałem, że napiszę, że już 9 sierpnia rozpoczyna się nasz TSU - V4- Central Europe Tour.W tym roku po raz pierwszy zdecydowaliśmy się przygotować Traveling Summer University wspólnie z Bratysławą, Budapesztem, Pilznem i Pragą - V4 - Central Europe Tour. Wraz z organizatorami będą na tym samerze (9-30 sierpnia, w Krakowie 9-14 sierpnia) ludzie z 15 krajów. Jak ktoś chce się dowiedzieć więcej, to zapraszam na stronę [link widoczny dla zalogowanych] A jeśli ktoś ma ochotę, to 8 sierpnia w Collegium Novum (pok. 06, podziemia, czyli biuro AEGEE) ok. 15.00 będzie "ostatnia odprawa" organizatorów - zawsze można się jeszcze włączyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Sob 16:30, 30 Wrz 2006    Temat postu: Freshmen's Survival

Wychodzi na to, że tylko ja tu piszę, ale pomyślałem sobie, że napiszę tym razem o zbliżającym się wyjeździe szkoleniowym organizowanym przez AEGEE-Kraków, czyli Freshmen's Survival 7, który odbędzie się w dniach 20-22 października. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiecie się m.in. czym jest AEGEE, jak zarządzać projektem, czym są Public Relations, jak pozyskiwać fundusze i współpracować w grupie międzykulturowej. Szczegóły możecie znaleźć na [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dostatek
kandydat


Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:23, 21 Mar 2007    Temat postu: Szkolenia

Czolem!Chcialabym sie dowiedziec czy Aegee planuje przeprowadzenie jakichs szkolen w najblizszym lub dalszym czasie, i jesli tak to jakie by to byly?Pozdrawiam:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Śro 22:54, 21 Mar 2007    Temat postu:

Pewnie, że planuje - w AEGEE szkolenia są przez cały rok Szkolenia z cyklu European Schools są dostępne na stronie Akademii AEGEE [link widoczny dla zalogowanych]

AEGEE-Kraków ma stały cykl szkoleń Let's Get Better (najbliższe szkolenia 29 marca i 1 kwietnia) - szczegóły na stronie [link widoczny dla zalogowanych]

A już w poniedziałek (26 marca) rozpoczną się aplikacje na najbardziej zaawansowane szkolenie lokalne w sieci AEGEE, czyli AEGEE-School IV (odbędzie się ono w dniach 20-22 kwietnia w Myślenicach. Szczegóły są na stronie [link widoczny dla zalogowanych]

Powrót do góry
Zobacz profil autora
rabarbar
kandydat


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 23:13, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Co to za kilkudniowe szkolenie?
Czego można się tam nauczyć? I czy to jest tylko dla członków AEGEE?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Wto 19:08, 10 Kwi 2007    Temat postu:

Jeśli chodzi o zakres tematyczny, to na pierwszym poziomie uczestnicy uczą się, jak zarządzać projektem, a dokładnie mówiąc jak pracować przy nim wspólnie, aby z pomysłu zrodzonego w czyjejś głowie stworzyć projekt Wykłady będą przeplatane studiami przypadku (case studies), a na końcu uczestnicy w każdej z grup będą w stanie przedstawić gotowy projekt - jego koncepcję, sposoby na zdobycie pieniędzy, na rozpromowanie go, czy logistykę z nim związaną. Poza tym dowiedzą się, o co chodzi w AEGEE.

Na poziomie drugim uczestnicy dowiedzą się, jak kierować zespołem ludzi, jak ich motywować, żeby pomogli nam w naszych zamierzeniach. Poza tym dowiedzą się, jak na swój pomysł zdobyc duże instytucjonalne fundusze, jak promować markę oraz jak strategicznie coś zaplanować.

Szczegółowy program jest na [link widoczny dla zalogowanych]

Nie trzeba być członkiem AEGEE, aby aplikować, a aplikacje są jeszcze tylko do 12 kwietnia (czwartek).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dostatek
kandydat


Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:48, 04 Maj 2007    Temat postu:

Elo.Byłam na tym szkoleniu Aegee i muszę przyznać że było naprawdę fajnie.Spoko miejsce (Myślenice, pod samymi górami).Ludzie byli dobrze przygotowani do szkolenia, chociaż trochę mało czasu jak na tak obszerną tematykę.Dajcie znać jak będzie coś nowego:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Penelopa
kandydat


Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: biologia

PostWysłany: Pią 20:22, 03 Sie 2007    Temat postu: jezyki

A mnie zainteresowaly kolka jezykowe i mam takie pytanko, czy kazdy moze przyjsc na takie zajecia? Czy trzeba sie jakos wczesniej zglaszac , zapisywac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Śro 1:57, 08 Sie 2007    Temat postu:

Każdy może przyjść na kółka językowe. Przy czym oczywiście fajnie jest dać znać moderatorowi, że się wybierasz, bo wtedy np. przygotuje odpowiednią ilość materiałów etc. Kontakty do moderatorów są na: [link widoczny dla zalogowanych]

W tym roku mieliśmy angielski, niemiecki, francuski, włoski i rosyjski, ale jeśli są chętni, to można też kombinować z innymi językami. Zajęcia są oczywiście za darmo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fusion
beanus


Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto 12:43, 16 Paź 2007    Temat postu:

Droga Świeżynko!
Pewnie zastanawiasz się co to tak właściwie jest to całe AEGEE? Czujesz się nieswojo w gronie obcych Ci ludzi? Może przerażają Cię te całe projekty, które nie wiesz jak ugryźć? Nie wiesz jeszcze, czym mogłabyś się w AEGEE zająć? Albo masz pomysł, ale boisz się nim z innymi podzielić..?
Spokojnie! Mamy coś właśnie dla Ciebie!

Szkolenie FRESH, czyli wykłady i warsztaty (oraz imprezy Wink które wprowadzą nowych członków w tajniki AEGEE: Public Relations, Human Resources, pozyskiwanie funduszy, zarządzanie projektem, edukacja międzynarodowa i wiele, wiele innych. FRESH to możliwość wykorzystania nabytej wiedzy w praktyce. Ale nie tylko Smile FRESH to przede wszystkim świetna zabawa od świtu do zmierzchu!

Co? FRESH!
Kiedy? 26-28 października
Gdzie? Myślenice
Kto? Właśnie TY!

FRESH to pierwszy, milowy krok w działalność w AEGEE. Nie wierzysz? Przekonaj się sam!

Więcej wiadomości na stronie www . Aegee . Krakow . Pl (bez spacji Wink )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fusion
beanus


Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto 21:27, 06 Lis 2007    Temat postu:

AEGEE- Kraków oraz Skrzydła Kariery zapraszają na BEZPŁATNE szkolenie
"JAK MĄDRZE KIEROWAĆ WŁASNYM ROZWOJEM"

Jeśli choć raz przemknęło Ci w głowie pytanie: "dokąd ja właściwie w życiu zmierzam?" albo "jak zrealizować swoje marzenia?" mamy dla Ciebie wyjątkową propozycję. Zapraszamy Cię do udziału w szkoleniu na temat "Jak mądrze kierować własnym rozwojem", które odbędzie się w dniach 24-25 listopada 2007.
Podczas interaktywnych ćwiczeń w doborowym towarzystwie poznasz różne metody budowania osobistych sukcesów, nadrzędne zasady towarzyszące temu procesowi i przekonasz się jaka forma najbardziej Tobie odpowiada. Te kilka godzin pomoże Ci odkryć Twoją metodę na karierę.
Szkolenie prowadzi Ewa Kacak- Niemczuk, ekspert Inicjatywy Skrzydła Kariery
( [link widoczny dla zalogowanych] )

Zgłoszenia można kierować na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 15 listopada 2007

więcej informacji na stronie: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Śro 0:56, 21 Lis 2007    Temat postu:



Pomyślałem, że jeśli ktoś jeszcze nie trafił, to zachęcę do udziału w bezpłatnych zajęciach językowych, które przygotowało dla wszystkich studentów AEGEE-Kraków. W tym roku mamy angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski, portugalski i ukraiński. Rzućcie okiem na naszą stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rabarbar
kandydat


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 12:24, 04 Gru 2007    Temat postu: szkolenie z zarządzania projetem, HR, PR i FR

14 - 16 grudnia 2007 odbędzie się kolejne trzydniowe szkolenie AEGEE-School.

Przeprowadzone będzie na dwóch poziomach:
1.podstawowym - dla osób, które nie maja jeszcze doświadczenia w AEGEE;
2. zaawansowanym - dla osób, które uczestniczyły w poziomie pierwszym.

Tematem szkolenia będą:
- zarządzanie projektem
- public relations
- pozyskiwanie funduszy
- zarządzanie zasobami ludzkimi

Szczegółowe informacje dotyczące programu oraz aplikacji można znaleźć na stronie aegee-kraków
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DZIKU
beanus


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: SM

PostWysłany: Wto 13:45, 11 Lis 2008    Temat postu:

A już w dniach 5-7 grudnia kolejna edycja AEGEE-School - jeśli chcecie się dowiedzieć, jak zrobić projekt, jak go rozpromować, jak zarządzać ludźmi i zdobywać pieniądze, to szkolenie jest właśnie dla Was. Szczegóły na [link widoczny dla zalogowanych]

Aplikacje są możliwe do 23 listopada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia.s
kandydat


Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tarnów/Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:21, 03 Mar 2009    Temat postu:

Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asiama
beanus


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: amerykanistyka

PostWysłany: Czw 21:56, 19 Mar 2009    Temat postu:

AEGEE School VIII – 17- 19 kwiecień 2009



Czy chciałbyś/-aś działać w organizacjach pozarządowych? Brać udział w projektach czy eventach? A może już działasz, ale wciąż czujesz się niepewnie i brakuje ci wiedzy teoretycznej lub praktycznej?

Jeśli tak, najlepszym na to rozwiązaniem jest udział w szkoleniu AEGEE- School VIII organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków.

Projekt ten jest adresowany do wszystkich krakowskich studentów, którzy chcą zapoznać się z zasadami działania organizacji zarówno na poziomie lokalnym jak i europejskim oraz zdobyć wiele praktycznych umiejętności niezbędnych do pracy w organizacjach pozarządowych czy w późniejszym życiu zawodowym.

Wyjazd będzie miał formę szkoleń na dwóch poziomach: podstawowym i zaawansowanym. Pierwszy obejmuje wiedzę wstępną z zakresu pracy w zespole, zarządzania projektem, komunikowania międzykulturowego, Public Relations, Human Resources czy pozyskiwania funduszy. Drugi poziom skierowany jest do osób, które przeszły poziom pierwszy i działają już w organizacji. Jego tematyka obejmuje: rozszerzona wiedza z zakresu PR, marketingu oraz pozyskiwania funduszy, warsztaty z umiejętności planowania i wyznaczania celów, motywowania i zarządzania i koordynacji pracy zespołu, działalność w organizacji na poziomie europejskim.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej AEGEE-Kraków. Aplikacje na poziom pierwszy trwają do 29 marca, na poziom zaawansowany do 27 marca. Koszt wyjazdu to 80 zł, obejmuje: trzydniowy pobyt( 17- 19.04) w ośrodku w Myślenicach oraz przejazd, wyżywienie i materiały szkoleniowe. Spotkanie informacyjne odbędzie się 25 marca o godzinie 19.00 ( Biuro AEGEE-Kraków Collegium Novum sala 06). Więcej informacji na stronie [link widoczny dla zalogowanych] .



Lokalne szkolenia organizowane prze AEGEE-Kraków skierowane jest zarówno do stałych członków AEGEE jak i do osób nowych. Zdobyta tu wiedza i doświadczenie pozwolą w późniejszym tworzeniu i koordynowaniu projektów, a co za tym idzie umożliwią w ramach organizacji podróżowanie po całej Europie, poznawanie obcych kultur czy udział w wielu międzynarodowych konferencjach. Przy okazji świetnej zabawy, można nabyć umiejętności tak potrzebnych na współczesnym rynku pracy.



AEGEE –SCHOOL VIII JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE!Exclamation!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwia_w
beanus


Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:43, 08 Kwi 2009    Temat postu: Szkolenie z Zarządzania Kompetencjami

Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w ramach projektu Let’s Get Better zaprasza na
bezpłatne szkolnie z ZARZĄDZANIA KOMPETENCJAMI ExclamationExclamation

Kiedy? - 17 kwietnia 2009

Program szkolenia:

1. Czym są kompetencje
* historia koncepcji zarządzania kompetencjami
* budowa modelu kompetencji

2. Rodzaje kompetencji
* kompetencje korporacyjne
* kompetencje stanowiskowe

3. Budowa modelu kompetencji
* proces projektowania modelu kompetencji
* macierz kompetencji uczestników procesu tworzenia kompetencji – role zaangażowanych podmiotów
* definiowanie kompetencji i określanie poziomów oceny

4. Wdrażanie modelu zarządzania kompetencjami – praktyczne aspekty
* proces informacji pracowników
* badanie poziomów kompetencji oraz ich ocena – proces assessmentu
* wykorzystywanie wyników assessmentów kompetencji

Metody szkolenia:
Zajęcia będą prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz testy i ćwiczenia. Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci wydruku prezentacji.

Czas trwania: 4 godziny

Szkolenie poprowadzi:

Katarzyna Szczygieł - Magister Pedagogiki Pracy, doradca zawodowy, konsultant, trener. Obecnie na stanowisku specjalisty ds. szkoleń i rozwoju w firmie IBM BTO BCS. Pracowała również jako koordynator ds. szkoleń i doradztwa w firmie WYG International oraz doradca zawodowy w firmie GAP i Stowarzyszeniu Przyjaciół Integracji.
Posiada ogromną wiedzę i doświadczenie w zakresie implementacji polityk globalnych, tworzenia programów szkoleń, budowania ścieżek karier oraz narzędzi rozwojowych w ramach korporacji, wdrażania programów rozwoju zasobów ludzkich, zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy.

Uczestnictwo będzie potwierdzone dyplomem ukończenia szkolenia.

Zapisy na szkolenie odbywają się za pomocą formularza zgłoszeniowego, który znajduje się na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwia_w
beanus


Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 11:30, 05 Maj 2009    Temat postu:

Europejskie Forum Studentów AEGEE- Kraków w ramach projektu Let’s Get Better zaprasza na bezpłatne szkolenie:

Prezentacje publiczne
termin: 9 maja, czyli najbliższa sobota, godz. 9.00
gdzie: Collegium Novum
szkolenie potrwa około 6 godzin

Dlaczego nie może zabraknąć się na tym szkoleniu?

Prezentacja, wykład, wywiad, przemówienie, egzamin czy rozmowa na forum grupy - każdy z nas spotyka i będzie się spotykał z wymienionymi sytuacjami komunikacyjnymi. Szkolenie, które proponujemy ma pomóc Ci w uzyskaniu kompetencji niezbędnych do radzenia sobie z tego typu sytuacjami.
Szkolenie jest skierowane do wszystkich chętnych (limit Uczestników: 10 osób) i ma charakter warsztatowy – kładzie nacisk na nabycie praktycznych umiejętności. Wiedza teoretyczna traktowana będzie jedynie jako inspiracja i środek służący do osiągnięcia celu.
Przedyskutujemy i przećwiczymy następujące zagadnienia: przygotowanie do wystąpienia/prezentacji (ustalenie celu, analiza audytorium, dobór sposobu prezentacji, kwestie techniczne, etc.), elementy i etapy dobrego wystąpienia, pokonanie stresu, autoprezentacja (ubiór, mowa ciała), interakcja z audytorium (otwarcie wystąpienia, wywoływanie koncentracji, programowe rozluźnianie atmosfery, zakończenie zapadające w pamięć), opanowanie „sytuacji kryzysowych” (awaria sprzętu, przerwa kawowa w trakcie prezentacji, etc.), kwestia tego kiedy, jak i po co odpowiadać na trudne pytania.
Każdy z Uczestników będzie miał okazję zobaczyć nagrania własnych wystąpień, uświadomić sobie swoje mocne i słabe strony oraz wymiernie podnieść poziom umiejętność występowania przed audytorium.

Szkolenie poprowadzi Krzysztof Bujak - trener od ponad roku związany z Advisory Group TEST Human Resources, jest autorem licznych publikacji w prasie branży HR (Personel Plus, Personel i Zarządzanie i inne) z zakresu polityki personalnej. Prelegent licznych konferencji i szkoleniowiec. Praktyk: wystąpienia publiczne, budowanie długofalowych relacji z klientem, sprzedaż, negocjacje.

Na szkolenie można aplikować wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej LGB:

[link widoczny dla zalogowanych]
(Formularz jest aktywny mimo iż na stronie nie ma jeszcze informacji o tym szkoleniu - przykro nam za to bardzo, ale niestety mieliśmy problemy ze stronką.
O was jednak nie zapominamy, informujemy i na szkolenie zapraszmy).

Na Wasze aplikacje czekamy do środy, do godz. 23.59.


Zapraszam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
thrak
beanus


Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wydział Filozoficzny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:05, 10 Maj 2009    Temat postu:

Witam,

mam pytanie, czy w najbliższy czwartek (tj. 14) odbędzie się zebranie ogólne?

chciałbym lepiej przyjrzeć się działalności AEGEE i przyjść na "cotygodniowe zebranie", ale nie wiem czy odbęzdie się ono w tym terminie (choć w kalendarzu nie ma informacji dotyczącego tego zebrania).

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andzik.
kandydat


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 11:50, 20 Maj 2009    Temat postu: FESTYN FUNDUSZY EUROPEJSKICH- 23 maja. Zaczek!

Najbliższy projekty AEGEE-Kraków. Zapraszamy!

FESTYN FUNDUSZY EUROPEJSKICH.
DOTACJE SĄ DLA LUDZI.

Czy chciałbyś założyć własną firmę, ale brakuje Ci pieniędzy?
Czy chciałbyś otrzymać 40 tyś złotych na ten cel?
A może zastanawiasz się jak student może skorzystać z funduszy strukturalnych?

Naprzeciw tym pytaniom wychodzi nasz projekt- Festyn Funduszy Europejskich.
To pierwsze tego typu wydarzenie organizowane przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków, które będzie łączyć cechy konferencji naukowej i imprezy plenerowej.
Po pierwsze…
Podczas Festynu odbędą się wykłady otwarte i konsultacje z ekspertami.
Znawcy tematu pokażą uczestnikom, jak pozyskać od UE pieniądze na rozpoczęcie i rozwój własnej działalności gospodarczej.
Eksperci podczas wykładów będą opowiadać o praktycznych aspektach pozyskiwania funduszy. Dzięki temu, każdy student będzie mógł, dowiedzieć się jak on może skorzystać z funduszy strukturalnych

Wśród zaproszonych gości będą przedstawiciele:

Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A

Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu oraz

Centrum Transferu Technologii działającego przy Politechnice Krakowskiej.

! Od godziny 15.00 rozpoczną się bezpłatne- indywidualne konsultacje z ekspertem z MARR S.A

Ale to nie wszystko...

Powszechnie wiadomo, że człowiek najlepiej uczy się poprzez zabawę, dlatego w tym dniu nie zabraknie festynowych konkursów i loterii związanych z tematyką funduszy strukturalnych.

Wieczór zaś zapowiada się koncertowo. Wystąpią studenckie zespoły rockowe.

Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków chce zmienić postrzeganie przez młodych Unii Europejskiej jako biurokratycznej machiny. Chcemy Was przekonać, że pisanie wniosków wcale nie jest takie trudne, i że wystarczy jedynie odrobina samozaparcia by samemu zdobyć wiele pieniędzy specjalnie przygotowanych przez Brukselę dla młodych przedsiębiorców.

Więcej informacji na stronie internetowe: AEGEE-Kraków.
Zapraszamy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwia_w
beanus


Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:03, 05 Cze 2009    Temat postu:

Europejskie Forum Studentów - AEGEE-Kraków, w ramach realizowanego projektu Let's Get Better, zaprasza na bezpłatne szkolenie:
ZARZĄDZANIE ENERGIĄ ŻYCIOWĄ
Termin: 13 czerwca 2009

Gdzie: Collegium Novum, ul. Gołębia 24, Kraków / Sala Senacka

Godziny:
10.00-13.00 I część
13.00-14.00 przerwa
14.00-17.00 II część

Opis szkolenia:

Do ciągłego rozwoju potrzeba siły fizycznej i emocjonalnej. Jest to szczególnie ważne, gdy w codziennym życiu czas zapełniony jest wieloma czynnościami wymagającymi energii, jak na przykład: uczelnia, praca, znajomi, zajęcia dodatkowe. Bez odpowiednich umiejętności regeneracji narażeni jesteśmy na różne napięcia i obciążenia emocjonalne, jak stres, zmęczenie, brak koncentracji. W konsekwencji prowadzi to do wyczerpania organizmu, które ukazuje się chociażby poprzez brak wewnętrznej motywacji.
Natomiast gdy dopisuje nam siła, zarówno fizyczna jak i umysłowa, dużo łatwiej jest sprostać wszystkim sytuacjom, stawić czoła wyzwaniom. Każdy człowiek posiada podobną ilość energii i taką samą ilość czasu w ciągu doby. Natomiast zupełnie inaczej z tego korzysta. Odpowiednie zarządzanie swoimi wewnętrznymi zasobami pozwala na utrzymanie wysokiej codziennej wydajności.
Zarządzanie energią to warsztaty podczas których będziesz miał okazję dowiedzieć się, w jaki sposób czerpać energię z czterech uzupełniających się płaszczyzn życia: ciała, emocji, umysłu i ducha. Dzięki temu zrozumiesz:
• jak najefektywniej zarządzać trzema komponentami energii fizycznej: aktywnością ruchową, odżywianiem oraz snem
• jakie są konsekwencje wyboru stylu życia oraz w jaki sposób wprowadzać w nim zmiany
• dlaczego stres nie jest wrogiem, ale raczej podstawowym środkiem ciągłego zwiększania wydajności
• czym są rytuały i dlaczego są niezbędne do efektywnego zarządzania energią
• jak zasada wysiłek - regeneracja przyczynia się do osiągania wysokiej efektywności
• rolę realistycznego optymizmu - interpretowanie wydarzeń
• jaką rolę pełni w naszym życiu inteligencja emocjonalna
• jak nauka ogniskowania koncentracji wpływa na tempo i jakość wykonania zadań
• jak rozróżnić działania, które sprawiają wrażenie pilności, ale dostarczają jedynie wartości krótkoterminowych od tych, które pomimo mniejszej pilności dostarczają wartości długoterminowych
• jak świadomie ustalać priorytety i jasno stanowić granice
• dlaczego robienie tego co dostarcza poczucia sensu i znaczenia jest potencjalnie najsilniejszym źródłem energii
• własne wartości oraz ich hierarchię, służącą jako kompas w życiu
• jak zbudować własną mapę życiową w oparciu o wartości i priorytety
W kontynuacji warsztatu każda uczestnicząca w nim osoba będzie mogła skorzystać z jednej darmowej sesji coachingowej.
Szkolenie poprowadzą: Sylwia Rogala i Magdalena Kozłowska z Krakowskiego Training Center
Na szkolenie można aplikować wypełniając formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]

(formularz jest aktywny, informacje o szkoleniu na stronie pojawią się w najbliższym czasie)

Na Wasze aplikacje czekamy do wtorku (9.06.2009) do godz. 18:00.
Osoby, które zaprosimy do wzięcia udziału w szkoleniu otrzymają wiadomość najpóźniej w czwartek (11.06.2009) do godz. 12.00.
Zapraszam!


Ostatnio zmieniony przez sylwia_w dnia Pią 20:06, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sekcja izraela
kandydat


Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 0:39, 08 Lip 2009    Temat postu:

witam serdecznie!
Zwracam się do państwa z uprzejmą prośbą o pomoc przy tworzeniu sekcji, działającej przy kole nauk politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Sekcja ma dotyczyć szeroko pojętej tematyki Izraela, koncentrując się jednak bardziej na polityce tego państwa niż na kulturze czy Religi. Moim celem jest założenie sekcji naukowej, działającej od października, która umożliwiła by poszerzenie wiedzy na temat państwa Izrael, zachęciła by młodych ludzi do aktywnego udzielania się poza studiami i pomogła przełamać bariery poznawcze. Potrzebuje jednak
pomocy osób kompetentnych, zdolnych opowiedzieć coś więcej na temat wokół którego oscyluje zakładana sekcja. Jeśli macie państwo referaty, prace, ciekawe artykuły, wiedzę i zdolność wypowiadania się przed większym gronem osób, ciekawe pomysły, prezentacje etc. pomoc będzie bardzo mile widziana. Planuję utworzenie sekcji której głównym punktem obrad będzie referat wygłoszony przez daną osobę (mam nadzieję, że ktoś z państwa będzie miał ochotę) i dyskusja wokół niego. Tematem dyskusji może być także ciekawy artykuł odczytany przy członkach
sekcji, film, prezentacja... cokolwiek. Tematyka takich spotkań nie jest jeszcze ustalona- nadal nie mogę znaleźć odpowiednich wątków, które mogły by zachęcić studentów. W chwili obecnej przygotowuję dyskusję na temat wojny sześciodniowej, wpływu holocaustu na politykę
międzynarodową oraz obecnego działania Knesetu. Jeśli mają państwo jakikolwiek pomysł mogący przyczynić się do poszerzenia tematyki sekcji lub zwiększyć zainteresowanie tym przedsięwzięciem, bardzo proszę o kontakt na [link widoczny dla zalogowanych]
jeśli zainteresowani są państwo działaniem w sekcji w postaci biernych członków, słuchaczy etc. do czego gorąco zachęcam, prosząc tym samym o kontakt z zamieszczeniem swych podstawowych danych personalnych
serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję
Diana Sałacka


Ostatnio zmieniony przez sekcja izraela dnia Czw 13:53, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mermaid
kandydat


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:23, 02 Wrz 2009    Temat postu:

Byłam na szkoleniu typu LTC organizowanym przez AEGEE Toruń. Ciekawe doświadczenie. Organizatorzy nie pozwalają się nudzić Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwia_w
beanus


Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:57, 02 Lis 2009    Temat postu: bezpłatne szkolenie z COPYWRITINGU

Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w ramach realizowanego projektu LET”S GET BETTER zaprasza na BEZPŁATNE SZKOLENIE:

KURS KREATYWNEGO COPYWRITINGU

Kiedy: 7 listopada 2009 (sobota)

Godzina: 10:00 – 16:00

Miejsce: Collegium Novum, ul. Gołębia 24, Kraków (sala Senacka)

Opis szkolenia:

Jeśli piszesz:
• Ebooki
• Teksty reklamowe
• Blogi
• Strony www
• Artykuły
• Teksty marketingowe
• E – maile ofertowe
To ten kurs jest dla Ciebie!

Poznasz na nim:
• sposoby znajdowania inspiracji oraz metody tworzenia samo sprzedających się tytułów!
• triki i metody, które uczynią Twoje teksty naprawdę wyjątkowymi!
• wyrazy które lepiej usunąć ze swojego słownika, oraz te, które lepiej do niego włączyć i często używać!

A także:
• Nieznaną technikę, która uczyniła Marka Twaina wyjątkowym pisarzem!
• Nauczysz się pisać hipnotycznie, motywująco i przekonywująco!
• Przełamiesz bariery psychologiczne, które sabotują Twój sukces!
Staniesz się wręcz artystą malującym słowem!

Nauczysz się też jak stworzyć:
• Silne, rzucające się w oczy hasła reklamowe,
• Przyciągające teksty reklamy medialnej,
• Przyjemne teksty do ulotek, folderów czy broszur,
• Hipnotyzujące artykuły promocyjne, sponsorowane,
• Sprzedający się opis Twojego produktu,
• Chwytliwa nazwę dla firmy, serii produktów czy nowego wydarzenia.

Kurs obejmuje:
• Tworzenie perswazyjnych tekstów (także ofertowych)
• Sztuka nadawania mocy słowu pisanemu
• Znajdowanie inspiracji i tematów
• Metody pisania, które ułatwia pracę każdemu
• Organizacja miejsca pracy
• Metoda motywacji pisarzy
• Sztuczki najlepszych Copywriterów

Kurs poprowadzi EWELINA GOLBA
Autorka ebooka „Jak skutecznie napisać i wydać ebooka (oraz każdy tekst na którym zarobisz)”.
Założycielka i współwłaścicielka Wydawnictwa Internetowego Best Class (www.best-class.pl), publikującego ebooki i artykuły typu Know How.
Ewelina od 2 lat współpracuje z agencjami reklamowymi jako Copywriter freelancer.
W wolnym czasie prowadzi bloga (www.eakademiasukcesu.blox.pl) , oraz zajmuje się PRem i reklamą w radiu internetowym SRF Alternative (www.radiofrycz.pl).
Obecnie pracuje nad kolejnym ebookiem na temat pozytywnego egoizmu, znalezienia swojej drogi oraz życiu w zgodzie ze sobą i wspaniałym światem!
Jej pasjami jest perswazja, NLP i hipnoza – które doskonale pomagają jej w stosowaniu pisarskich haczykówWink.

Na szkolenie można aplikować wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej projektu LGB:


[link widoczny dla zalogowanych]

Na Wasze aplikacje czekamy do czwartku, do godz. 20:00.
Szczęśliwców, którzy dostaną się na szkolenie powiadomimy mailowo w piątek do godz. 14:00
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwia_w
beanus


Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:51, 02 Lis 2009    Temat postu: bezpłatny TRENING TWÓRCZOŚCI

Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w ramach realizowanego projektu LET”S GET BETTER zaprasza na BEZPŁATNE SZKOLENIE:

Do czego jeszcze przyda się but – czyli TRENING TWÓRCZOŚCI.

Termin: 8 listopada 2009 (niedziela)

Godzina: 10:00 – 15:00

Miejsce: Collegium Novum, ul. Gołębia 24, Kraków (sala Senacka)

Opis szkolenia:

Myślisz sobie: Ja? Twórczy? - Tak, właśnie Ty! Smile
Jeśli chcesz odkryć swoje twórcze możliwości i przekonać się, że warto wychodzić poza utarte schematy - jest to szkolenie dla Ciebie!
W trakcie warsztatu będziesz miał okazję poznać różne techniki twórczego myślenia oraz możliwości ich zastosowania w swoim życiu. Spróbujemy twórczo rozwiązywać codzienne problemy i spojrzeć na nie z nowej perspektywy. Zastanowimy się również, gdzie można na twórczości zarobić Smile Jesteśmy pewne, że efekty twórczej pracy Cię zadziwią!

Trenerki:
Anna Bąk i Ewa Rychlicka - łączy je zamiłowanie do psychologii, którą studiują na UJ i członkostwo w Neolution, gdzie rozwijają umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy psychologicznej w biznesie. Obie marzą o przeżyciu czegoś niezwykłego: Ewa chce zanurkować w ciepłych wodach oceanu Indyjskiego, Ania pragnie zostać nauczycielką tańca brzucha Smile

Na szkolenie można aplikować wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej projektu LGB:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na Wasze aplikacje czekamy do piątku, do godz. 20:00.

Szczęśliwców, którzy dostaną się na szkolenie powiadomimy mailowo w sobotę do godz. 14:00.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna -> Inne organizacje studenckie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin