Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Feanora beanus
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: matematyka III rok/ Krosno Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:29, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wie ktoś coś na temat II terminu z rachunku prawdopodobieństwa u prof. Ombacha? Dużo gorszy niż I czy prof. raczej nie robi trudności? |
|
Powrót do góry |
|
|
Fl3t05 beanus
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: matematyka
|
Wysłany: Nie 15:37, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dr Valette - ktoś może coś więcej o niej powiedzieć? |
|
Powrót do góry |
|
|
grzesuav dziekan
Dołączył: 29 Lip 2005 Posty: 970 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Matematyka
|
Wysłany: Wto 16:51, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co kojarzę to wymagająca, ale nie miałem z nią zajęć. |
|
Powrót do góry |
|
|
piterp beanus
Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:17, 15 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
J.Szczepański, M.Denkowski, A.Valette, M.Bilski - czy mógłby ktoś mi doradzić do kogo z tej czwórki najlepiej iść na ćwiczenia z Analizy III? |
|
Powrót do góry |
|
|
student-uj kandydat
Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:56, 15 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ćw z analizy III polecam szczepańskiego (odradzam valette) - uporządkowany, systematyczny, momentami pedantyczny i zachowujący się jak przedszkolanka, łatwo o zaliczenie (przystępny poziom kolokwiów), przygotowanie do egzaminu średnie |
|
Powrót do góry |
|
|
e_ta beanus
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WMiI Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:00, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dlaczego odradzasz Valette? |
|
Powrót do góry |
|
|
grzesuav dziekan
Dołączył: 29 Lip 2005 Posty: 970 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Matematyka
|
Wysłany: Śro 19:21, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
też polecam Szczepanskiego, ew. Denkowski. |
|
Powrót do góry |
|
|
moniasss kandydat
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:17, 11 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
co możecie powiedzieć o mgr Błażej Soczówka i dr Mieczysław Jędrzejowski? który wg was jest lepszy? |
|
Powrót do góry |
|
|
deaf kandydat
Dołączył: 21 Lut 2011 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:35, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Z dr Jędrzejowskim miałam Analizę ogólnie bardzo w porządku ale trzeba sie do niego przyzwyczaić
a ja chciałabym poznać wasze opinie na temat: dr M. Wojtylak , dr Zawisza i dr A.L Dawidowicz mam do wyboru ćwiczenia z nimi i nie wiem które wybrać |
|
Powrót do góry |
|
|
piterp beanus
Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 6:46, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Z M. Wojtylakiem miałem metody numeryczne. generalnie jest w porządku, ale też bez szału, dość często wędruje myślami w innym świecie i trzeba powtarzać wywód który się przedstawiło na tablicy. |
|
Powrót do góry |
|
|
juspale beanus
Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 1:10, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Hej,
możecie coś powiedzieć o którymś z ćwiczeni-owców, koga wybrać? (dodam że chodzi o dyskretną)
-> dr Adamie Roman
-> mgr Jakubie Zygadło
-> Magdalenie Foryś |
|
Powrót do góry |
|
|
Kaemic beanus
Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: wydz MiI, instytut informatyki Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:19, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zygadło jeśli chcesz mieć względny luz i w miarę ok tłumaczenie zadań,
Foryś jest ponoć ok, na pewno fajniejsza niż jej matka, ale też bym raczej nie polecał
Roman nie wiem jak na dyskretnej ale na TJA był spoko i tłumaczył dość dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
piterp beanus
Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:28, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
proszę o radę w wyborze ćwiczeniowców:
Statystyka: A. L. Dawidowicz, M. Wojtylak, D. Zawisza
Analiza: A. Valette vs. M. Bilski (serdecznie nie dziękuję koledze wyżej który mi polecił J. Szczepańskiego) |
|
Powrót do góry |
|
|
juspale beanus
Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:52, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Hej wam,
mam jeszcze jedno pytanie co do ćwiczeniowców z analizy
dr A.Pelczar-Barwacz
mgr A. Lewandowski
dr P.Zapałowski
mgr L.Klimczak
mgr Z.Ambroży
pomóżcie.. |
|
Powrót do góry |
|
|
piterp beanus
Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:35, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
miałem zajęcia tylko z dr A. Pelczar (analiza funkcjonalna) i było ok, sporo robi na zajęciach, nie ogranicza się - jak niektórzy - do nadzorowania sprawdzania pracy domowej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Golem kandydat
Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:45, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Był ktoś może na egzaminie ustnym u prof. Lewickiego? Byłbym wdzięczny za info jak to wszystko się odbywa(trudność i szczegółowość pytań)? Dodam że będę zdawał Elementy logiki i teorii mnogości.
Dziękuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
juspale beanus
Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:17, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
spotkałam się z opinią "Lewicki? Lewicki, jest kochany" haha i się zgadzam.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tortoise beanus
Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Matematyka Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:10, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A co powiecie o doktorach: Orewczyk, Dębecki i Piórek w kontekście topologii? Wymagający? Można normalnie podyskutować?
Ostatnio zmieniony przez Tortoise dnia Śro 10:11, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
deaf kandydat
Dołączył: 21 Lut 2011 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:54, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A ja mam jeszcze pytanie czy ktoś z was miał egzamin z prawdopodobieństwa z dr Kościelniakiem? bo nie wiem czego się mam spodziewać .. przyjmuję wszelkie informacje |
|
Powrót do góry |
|
|
Fl3t05 beanus
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: matematyka
|
Wysłany: Wto 1:03, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, ja. Był bardzo prosty: 4 zadania, każde po 2.5pkt - kombinatoryka, prawdopodobieństwo warunkowe, wartość oczekiwana i CTG. Ciężko było nie zdać, szczególnie jak się miało zaliczenie. A jak komuś niewiele brakło, to jeszcze robił dopytkę. |
|
Powrót do góry |
|
|
deaf kandydat
Dołączył: 21 Lut 2011 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:59, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
kurde to mam nadzieję że jutro też tak będzie. co prawda mam zaliczenie ale moja głowa na ten przedmiot jest za mała dziękuję za odpowiedź |
|
Powrót do góry |
|
|
Tortoise beanus
Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Matematyka Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:18, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Mam prośbę do osób, które miały matematykę dyskretną z drem W. Forysiem. Macie może stare egzaminy lub próbne/poglądowe, które podobno udostępnia? Jeśli tak, to jest możliwość dostania ich? |
|
Powrót do góry |
|
|
grzesuav dziekan
Dołączył: 29 Lip 2005 Posty: 970 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Matematyka
|
Wysłany: Pią 23:14, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Popytaj w kołach naukowych, matematyków i informatyków. |
|
Powrót do góry |
|
|
deaf kandydat
Dołączył: 21 Lut 2011 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:20, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Pytałam o prawdopodobieństwo zapytam o Statystykę również z dr Kościelniakiem. Już mniej więcej wiem jak to wszystko wygląda ale teraz nie wiem czego mogę się spodziewać (na prawdopodobieństwie było jasne powiedziane z czego będą zadania).
Gdyby ktoś mnie oświecił jak to wyglądało w zeszłym roku - będę wdzięczna |
|
Powrót do góry |
|
|
grzesuav dziekan
Dołączył: 29 Lip 2005 Posty: 970 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Matematyka
|
Wysłany: Wto 7:34, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
W ostatnim roku nie wiem - ostatnie moje wiadomości, nieco już przestarzałe : zadania są na wykładzie, robi si je na ćwiczeniach. Na koniec z tego co słyszałem jest mała walka o plusy (podwyższają ocenę). |
|
Powrót do góry |
|
|
kset beanus
Dołączył: 29 Cze 2012 Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WPiA
|
Wysłany: Wto 14:18, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
dostałem dzisiaj te wszystkie papierki co i jak z rejestracją na wykłady na I roku i przybiegam z pytaniem, kogo lepiej wybrać:
ELTM - prof. G. Lewicki vs. dr hab. H. Tutaj-Gasińska
AM1 - prof. E. Tutaj vs. prof. W. Zwonek
ALG1 - dr hab. J. Dębiecki vs. dr D. Kwietniak
MD - dr L. Pieniążek vs. dr M. Ulas
z góry dziękuję za sugestie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Major beanus
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: matematyka Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:24, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
O, to ciekawe, możecie sobie wybrać wykładowcę? Na jakiej zasadzie się to odbywa i co jeśli np. wszyscy wybiorą tego samego?
Co do konkretnych rad to trochę kwestia gustu, ja np. miałem analizę z Tutajem i wg mnie ten wykład był zdecydowanie za bardzo chaotyczny, ale z drugiej strony nie wiem czy Zwonek robi to lepiej bo nic z nim nie miałem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Samorząd WMiI UJ beanus
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:44, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że na razie (w I turze) rejestrując się na zajęcia w USOSie decydujecie się tylko na przedmioty w wersji podstawowej lub zaawansowanej.
W wersji podstawowej na I roku będą prowadzone dwa wykłady, z różnymi wykładowcami - ale tu do konkretnego wykładowcy będziecie się zapisywać w kolejnych turach rejestracji. Będziecie wtedy znali terminy zajęć - zarówno obu wykładów jak i wszystkich grup ćwiczeniowych. Będą też limity miejsc. Na podstawie obserwacji poprzednich rejestracji (aczkolwiek nie na pierwszym roku, tylko na wyższych latach) wnioskuję, że limity ustalane są na podstawie liczby osób, które zapisały się na przedmiot w pierwszej turze - zakłada się pewną nadwyżkę (jeśli jest taka możliwość, ale ta uwaga dotyczy raczej przedmiotów specjalistycznych na studiach II stopnia) i ustala równą liczbę miejsc we wszystkich grupach. W III turze jest dodatkowo giełda miejsc, podczas której studenci zapisani do konkretnych grup mogą się wymieniać miejscami (na zasadzie: ktoś z grupy A chce być w grupie B i zamienia się z kimś z grupy B, kto woli być w grupie A).
I uwaga - powyższe informacje dotyczą rejestracji na matematyce.
Ostatnio zmieniony przez Samorząd WMiI UJ dnia Wto 17:44, 17 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
by.the.way beanus
Dołączył: 17 Cze 2012 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: SMP->IM/IF Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:10, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A ja tak sobie patrzę na zestawienie chętnych i limity miejsc w I turze rekrutacji na matematyce właśnie. I mam takie strategiczne pytanie. Czy jest zasada "kto pierwszy ten lepszy" i po wypełnieniu limitu miejsc do tej grupy już nie da się zarejestrować (np. 25 sztuk na niektórych wersjach zaawansowanych) |
|
Powrót do góry |
|
|
Samorząd WMiI UJ beanus
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 19:49, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Zasada "kto pierwszy ten lepszy" obowiązuje podczas II i III tury rejestracji, wtedy po wypełnieniu limitu rzeczywiście nie da się zapisać do grupy. W III turze można się natomiast zamieniać miejscami w grupach dzięki tzw. giełdzie, o której wspominaliśmy w poprzedniej wiadomości.
Natomiast w I turze rejestracji limity są podane, ale można się zapisywać na przedmiot nawet, jeśli limit jest już osiągnięty lub przekroczony.
Działa to tak, że przed rozpoczęciem rejestracji odpowiednie osoby planują liczbę grup z danego przedmiotu, zarówno wykładowych jak i przede wszystkim ćwiczeniowych, oraz rozdzielają zajęcia między prowadzących. Natomiast rzeczywiste zainteresowanie studentów konkretnymi zajęciami jest weryfikowane właśnie w I turze rejestracji (to ma znaczenie przede wszystkim w przypadku zajęć do wyboru na wyższych latach studiów). Po zakończeniu I tury rejestracji limity podane w USOSie bardzo często się zmieniają. Mogą być zwiększone, jeśli będzie więcej chętnych studentów i będą osoby do prowadzenia dodatkowych grup zajęciowych/liczba grup nie ulegnie zmianie, ale zapadnie decyzja o zwiększeniu liczby studentów w grupach. Mogą też być zmniejszone, jeśli liczba zainteresowanych studentów będzie mniejsza niż zakładana - wtedy we wszystkich grupach na dane zajęcia wprowadza się takie same (ewentualnie bardzo podobne) limity, ustalane właśnie na podstawie zainteresowania w I turze rejestracji - wszystko to po to, by uniknąć sytuacji typu 20 osób w jednej grupie i 5 osób w drugiej.
I ponowna uwaga - wszystko to dotyczy matematyki. |
|
Powrót do góry |
|
|
|