|
Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Ta budka telefoniczna jest zarezerwowana dla Clarka Kenta.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martac1 beanus
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: psychologia stosowana Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:32, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cześć. Chciałam zapytać, jak bardzo trudno dostać się na edytorstwo? Może ktoś orientuje się, jakie były progi w zeszłym roku? Czy przeliczniki były takie same, jak teraz? |
|
Powrót do góry |
|
|
elusia dziekan
Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 2706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: polonistyka Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:50, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedź tutaj:
Cytat: | Dział Rekrutacji na Studia UJ
W ogólnych sprawach związanych z rekrutacją na pierwszy rok studiów zachęcamy do kontaktowania się z naszym biurem. adres Collegium Novum UJ
ul. Gołębia 24, pokój 031
31-007 Kraków
telefony (012) 663 14 01
(012) 663 14 08
(012) 663 14 09
fax (012) 663 14 34
dyżur od poniedziałku do piątku
w godzinach od 08.00 do 15.00
e-mail rekrutacja@uj.edu.pl |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mataforgana_a kandydat
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zaświaty Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:04, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Witajcie,
obecnie jestem studentką pierwszego roku polonistyki ze specjalizacją komunikacja społeczna na Uniwersytecie Opolskim. Chciałabym jednak przenieść się na UJ od przyszłego roku kontynuując swój kierunek. Z tego co wiem, nie ma u Was specjalizacji w której się kształcę, a to oznacza, że musiałabym zmienić ją na inną. Interesuje mnie specjalność nauczycielska albo edytorstwo. Uzyskałam informację, że warunkiem przyjęcia będą niewielkie różnice programowe. Chciałabym się jeszcze dowiedzieć jaka średnia wchodzi w grę, czy oscyluje ona pomiędzy 4,0 i 4.5 czy niżej jak 4.5 nie można zejść?
Zajęcia jakie mam:
język łaciński z elementami kultury antycznej
nauki pomocnicze
leksykologia z leksykografią
historia Polski
literatura staropolska, oświeceniowa i literatura powszechna
gramatyka opisowa
poetyka z elementami poetyki historycznej
technologia informacyjna
wiedza o kulturze
KFS:
mitologia klasyczna
przedmioty specjalizacyjne:
podstawy nauki o komunikacji
kulturowe konteksty komunikacji
Pozdrawiam serdecznie. : )
Ostatnio zmieniony przez Mataforgana_a dnia Sob 10:08, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
elusia dziekan
Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 2706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: polonistyka Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:12, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No to ja myślę, że nie będzie problemu z przeniesieniem się na nauczycielską, bo większość przedmiotów masz jak i my. Będziesz musiała tylko nadrobić kurs pedagogiczny, czyli pedagogikę, psychologię, warsztaty pedagogiczne i kilka innych miłych przedmiotów.
Pełna rozpiska programu na każdy rok studiów i na każdą specjalność jest na stronie polonistyki.
Nie sądzę, żeby był problem, nawet przy średniej 4,0. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mataforgana_a kandydat
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zaświaty Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:32, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za odpowiedź, która dodała nieco kolorów mojej nadziei na październikowe uwicie gniazdka w Krakowie. ; )) |
|
Powrót do góry |
|
|
AndzelikaPilat kandydat
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:55, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Witam Wszystkich:) Za rok kończę liceum i moim największym marzeniem jest dostać się na UJ wydział polonistyki kierunek oczywiście nauczycielski:) Z tym że nie wiem czy mam jakieś szanse. Moglibyście napisać mi jakie mieliście wyniki z matury i na jakim poziomie skoro dostaliście się na ten Uniwersytet? Z góry bardzo dziękuje:* |
|
Powrót do góry |
|
|
Kameal student pełną parą
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 376 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:06, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja miałem 86% z polskiego rozszerzonego i 95% z angielskiego podstawowego, tyle, że to było w 2005 i kryteria się pewnie zmieniły. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie, mieszkanko moich Kielc umiłowanych!
Ostatnio zmieniony przez Kameal dnia Pon 18:07, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
elusia dziekan
Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 2706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: polonistyka Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:39, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Na nauczycielską jest się bardzo łatwo dostać. |
|
Powrót do góry |
|
|
SleepingSun beanus
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Filologia polska nauczycielska Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:29, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Myślicie, że uda się dostać na nuczycielską z rozszerzonym polskim i drugim przedmotem postawowym ? |
|
Powrót do góry |
|
|
PannaNikt beanus
Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 86 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Polonistyka rok II Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:01, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
na nauczycielską powinno się dać z pol rozszerzonym i drugim przedmiotem na podstawie |
|
Powrót do góry |
|
|
AndzelikaPilat kandydat
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:04, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Podnieśliście mnie trochę na duchu:) Ale czy uda mi się spełnić moje marzenia okaże się za rok:) Miejmy nadzieję, że się spotkamy! |
|
Powrót do góry |
|
|
SleepingSun beanus
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Filologia polska nauczycielska Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:04, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie: na czym polegają warsztaty psychologiczno - pedagogiczne na pierwszym roku ? Czy są to praktyki w szkole ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Kameal student pełną parą
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 376 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:23, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi się do różnego typu szkół i się obserwuje lekcje, ale się ich nie prowadzi. Mówiąc o różnego typu szkołach mam na myśli m. in. ośrodek dla dzieci z autyzmem.
Ostatnio zmieniony przez Kameal dnia Wto 16:25, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
SleepingSun beanus
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Filologia polska nauczycielska Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:49, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kameal napisał: | Chodzi się do różnego typu szkół i się obserwuje lekcje, ale się ich nie prowadzi. Mówiąc o różnego typu szkołach mam na myśli m. in. ośrodek dla dzieci z autyzmem. |
Brzmi bardzo interesująco. A obserwuje się tylko lekcje języka polskiego czy inne również ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Kameal student pełną parą
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 376 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:56, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ponieważ było to dość dawno temu, nie pamiętam niestety. Za moich czasów idea była taka, żeby pokazać pewne bardziej nietypowe miejsca (szkoła specjalna, klasy integracyjne) i dać o nich jakieś ogólne wyobrażenie. Pewnie większość lekcji będzie lekcjami polskiego, przy czym w ośrodku dla dzieci autystycznych nie można w zasadzie mówić o lekcjach. Byliśmy też w ośrodku pomocy osobom uzależnionym, w kościele na wykładzie o sektach (w rozumieniu prawa polskiego a nie KRK oczywiście), w poradni psychologicznej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Anusienkaw student pełną parą
Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 371 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Filologia Polska / SM Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:49, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja miałam blok pedagogiczno-psychologiczny w tym roku i nie byliśmy na żadnej lekcji języka polskiego. Na II roku, o ile mi wiadomo, w czasie praktyk obserwuje sie takowe lekcjie;)
W tym roku bylismy na nastepujacych warsztatach (wymienie te, ktore pamietam):
- w osrodku dla dzieci autystycznych
- w osrodku dla dziecie z ADHD
- w szkole waldrowskiej
- poradni psychlogicznej (tu o: dysleksji, dysortografii itp oraz spotkanie z logopeda)
- w stowarzyszeniu "U Siemachy"
- u dominikanów (tu o sektach)
- w szkole specjalnej na Lubomirskiego
- w klasach integracyjnych w szkole na Stojałowskiego
Chyba jeszcze cos bylo, ale niestety juz nie pamietam;)
Ostatnio zmieniony przez Anusienkaw dnia Sob 13:50, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
elusia dziekan
Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 2706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: polonistyka Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:11, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W zależności od prowadzącej, można też iść do szkoły Waldorfskiej (pani Guzik, o ile się nie obraziła, że studenci mieli złe podejście do szkół alternatywnych).
Ogólnie mówiąc celem tych zajęć jest właśnie zobaczyć inszość a nie lekcje polskiego, bo tego jest dość na 2 roku, gdzie na metodyce najpierw obserwuje się lekcje pani polonistki a potem kolegów/koleżanek. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kameal student pełną parą
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 376 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:59, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem na chodzenie do szkoły waldorfskiej nie powinno być miejsca, o ile nie odwiedza się innych szkół opartych na zasadach religijnych- czy- jak w tym przypadku- okultystycznych. Muszę też powiedzieć, że pewna cześć tych zajęć była zdecydowanie niesmaczna, (wykład "uświadamiający" o rodzajach seksu- aż przykro się tej kobiety słuchało) natomiast cieszę się, że nie musiałem się zapoznawać osobiście ze szkołą Steinerowską. |
|
Powrót do góry |
|
|
elusia dziekan
Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 2706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: polonistyka Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:21, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Heh, no ja właśnie nie byłam, a chętnie bym się zapoznała, właśnie po to, żeby sobie wyrobić zdanie na ten temat.
A mogę zapytać, o co chodzi z zasadami okultystycznymi?
Bo właśnie chodziłam do jednej osoby na ćwiczenia z pedagogiki i ona zabierała studentów z warsztatów do tej szkoły, po czym oni zapytali czy znowu idą do tej satanistycznej szkoły, na co ona się oburzyła, że tyle przygotowań na darmo, czyli że studenci nic nie zrozumieli z idei.
Właśnie, to o co chodzi? Zuoooo? |
|
Powrót do góry |
|
|
Kameal student pełną parą
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 376 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:37, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Rudolf Steiner był okultystą, czy antropozofem, jak kto woli. Nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc "zuooo". O Steinerze można znaleźć informację w intenecie, choćby tu [link widoczny dla zalogowanych] , z bibliografią. Wiesz, dla mnie ta szkoła, tak, jak nam ją opisano, to jakieś grube intelektualne nieporozumienie. Ale rozumiem, że można i tak. Nie rozumiem tylko, dlaczego UJ, uczelnia przecież teoretycznie neutralna światopoglądowo, ma faworyzować szkoły prezentujące pewną wizję świata jako miejsce praktyk.
A studentom się nie dziwię, że nie zrozumieli, tzn., że dostrzegli, że w przechodzeniu z uczniami przez proces pieczenia chleba i zakazie używania klocków Lego nie ma wiele światła rozumu. Jeśli jeszcze dodać, że w Polsce w tych palówkach są zajęcia z religii katolickiej, absurd osiągnie swoją pełnię.
[edit]
Tutaj ciekawa strona krytycznie patrząca na tę formę edukacji: [link widoczny dla zalogowanych] , zwłaszcza FAQ: [link widoczny dla zalogowanych]
Cytat: |
Czy szkoły Waldorfskie to rodzaj sekty?
Zależy, co rozumiesz przez sektę, ale tamtejsi nauczyciele często zachowują się we właściwy dla sekt sposób.Wiele rodzin Waldorfskich [...] zrywa kontakty z przyjaciółmi spoza ruchu
|
Ostatnio zmieniony przez Kameal dnia Nie 18:27, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 6 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
elusia dziekan
Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 2706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: polonistyka Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:05, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Uff, używając słowa zuooo, miałam na myśli ogólnie odbiegające od normy praktyki, które zapadają np. w wyobraźnię.
Tzn: czy takie dzieci będą miały normalny przebieg studiów? Czy taka edukacja nie tworzy enklawy?
Ogólnie mówiąc, idea szkół alternatywnych bardzo mi się podoba, wraz z pieczeniem chleba i innymi tego typu bzdurami. Chyba pomaga to przekroczyć schematy, jakie są nam dawkowane w szkołach (np. ktoś przez całą edukację szkolną uczy się polskiego, a potem nie wie, po co czytał tę "Zemstę", "Pana Tadeusza", "Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela"...)
Tymczasem obcowanie z konkretem może jest bardziej na miejscu?
Co do Steinera: omawialiśmy jego życiorys i idee na zajęciach, ale oczywiście nic o antropozofii nie padło, a nie sprawdzam wszystkiego, z czym się stykam, jedynie to, co jakoś leży w najbliższej orbicie moich zainteresować, ale zawsze dobrze dowiedzieć się czegoś nowego.
Aha, co do światopoglądu: chyba nie da się pokazać wszystkiego. Chrzescijaństo też jest w sposób nie zawsze świadomy faworyzowany (w naszej kultorze - cokolwiek to znaczy), a to dlatego, że po prostu jest pod ręką
Mam nadzieję, że to, co napisałam, nie jest na żenująco niskim poziomie uogólnień
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Kameal student pełną parą
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 376 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:35, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Z uwag na linkowanej stronie wynika, że te szkoły są niejako same sobie sterem, żeglarzem, okrętem i dzieci mogą mieć kłopoty poza tym hermetycznym środowiskiem.
Jeśli chodzi o chrześcijaństwo- trzeba odróżnić dwa poziomy- poziom samej wiary, której uczelnia, jeśli nie jest konfesyjna, nie ma prawa narzucać. A niestety, spotyka się i apostołów gorących tak chrześcijaństwa, jak i ateizmu na różnych katedrach. Ja jestem katolikiem, ale właśnie dlatego, że nie lubię słuchać o bezsensowności zorganizowanej religii chciałbym, żeby innym było oszczędzone słuchanie o sprzecznościach ateizmu. A urzędowe (państwowe, uczelniane) propagowanie chrześcijaństwa bardziej mu szkodzi niż pomaga, czego dowodzi antyklerykalny charakter społeczeństwa polskiego.
Natomiast jest poziom kultury- i nie da się zaprzeczyć, że od USA po Australię wiedza o zachodnin chrześcijaństwie jest przyszłemu nauczycielowi rodzimego języka i literatury bardziej potrzebna niż wiedza o kierunkach islamu czy współczesnym rozwoju antropozofii.
Rozumiem Twoje zdanie o pieczeniu chleba, ale ja bym się wolał pokroić niż wysłać moje dziecko na coś takiego. Uważam, że nic tak nie rozwija, jak uczciwa praca z książką/internetem. Nie neguję znaczenia nowoczesnych metod, ale jak dla mnie pieczenie chleba nie może się wykazać niczym poza nowoczesnością podejścia. Nauka, jak dla mnie, powinna być nauką książkową en masse- przy szerokim rozumieniu książki (tradycyjna, elekrtroniczna, audiobook). Nie twierdzę, że to jest system dla wszystkich- ale swoje dzieci chcę tak wychowywać. Uważam bowiem, że lepiej jest słuchać, co mówi Wergiliusz o pracy rolnika, niż poznawać czegółowo, jak powstaje chleb, który mi ten rolnik zapewnia. Chleb jest elementem kultury w najszerszym tego słowa znaczeniu- a mnie zależy, żeby uczniowie mieli jak najszerszą kulurę litracką. Nie ze wszystkich zrobimy dobrych czytelników. Sądzę, że potrzebna jest większa specjalizacja w szkolnictwie, i to już nawet na szczeblu gimnazjalnym. Idea LO jest poroniona, i ja, chcąc teraz poznać nauki ścisłe i biologiczne, gdy już do tego dojrzałem, stwierdzam, że szkoła zabrała mi czas na ich naukę, nie dając w zamian parwie żadnego o nich pojęcia. Dlatego jestem za specjalizacją- ja w wieku 23 lat odczułem potrzebę matematyki, może jakiś inżynier po 40 zapragnie Mickiewicza- i dobrze by było, żeby szkoła go nim nie przeciążyła.
Nie wiem zupełnie, skąd w Tobie obawa o żenująco niski poziom uogólnień, mam nadzieję, że wybaczysz mi nadmierną rozlewność niekoniecznie ściśle związaną z tematem.
Ostatnio zmieniony przez Kameal dnia Nie 23:37, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
elusia dziekan
Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 2706 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: polonistyka Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:44, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki za wyczerpującą wypowiedź.
A jako że jesteśmy w wątku polonistyki:
czy wobec tego te szkoły odzwyczajają (czy też może: nie wdrażają) do czytania? No bo właśnie, jak wygląda kształcenie literackie w takich placówkach? Wydaje mi się, że te metody są dobre na pierwszysch etapach kształcenia. A co potem? |
|
Powrót do góry |
|
|
martac1 beanus
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: psychologia stosowana Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:50, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, za kolejne zamulaste pytanie o progi... Studiuje już psychologie stosowaną. Miałam 80% z rozszerzonego polskiego, 76% z historii i 100% z angielskiego na podstawie. Niestety do tej pory nie miałam czasu żeby zorientować się, jak to było w zeszłym roku z progami. Czy myślicie, że mam szanse dostać się z takimi wynikami na komparatystykę? Słyszałam, że na macie tam całkiem nie dużo zajęć ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Anusienkaw student pełną parą
Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 371 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Filologia Polska / SM Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:02, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
martac1 napisał: | Przepraszam, za kolejne zamulaste pytanie o progi... Studiuje już psychologie stosowaną. Miałam 80% z rozszerzonego polskiego, 76% z historii i 100% z angielskiego na podstawie. Niestety do tej pory nie miałam czasu żeby zorientować się, jak to było w zeszłym roku z progami. Czy myślicie, że mam szanse dostać się z takimi wynikami na komparatystykę? Słyszałam, że na macie tam całkiem nie dużo zajęć ? |
Dobre wyniki:) powinnas sie dostac, jesli nie w pierwszym naborze, to w ktoryms kolejnym:) |
|
Powrót do góry |
|
|
owaa kandydat
Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:22, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam! Jestem tegoroczną maturzystką i odświeżam ten temat z nadzieją, że ktoś mi doradzi.
Waham się pomiędzy specjalizacją nauczycielską i edytorstwem. Przede wszystkim interesuje mnie czy wymiar godzin kursu pedagogicznego robionego jako dodatkowy do innej specjalizacji niż nauczycielska (bo ponoć tak się da) jest taki sam jak na nauczycielskiej? I czy edytorstwo rzeczywiście daje tak inne wykształcenie? To znaczy, czy na przykład historia książki i edytorstwo komputerowe dają rzeczywiście umiejętności tak atrakcyjne dla potencjalnego pracodawcy i są na tyle skomplikowane, żeby specjalnie dla nich wybierać kierunek?
Poza tym, mam jeszcze takie pytanie, które nie wiem czy w dobrym miejscu zadaję, ale forum MISHu nie aktywuje nowych użytkowników, a może akurat ktoś tu będzie wiedział. Zastanawiam się która ze specjalizacji na polonistyce byłaby najlepsza do studiowania w trybie międzywydziałowym, biorąc pod uwagę moją chęć nauczenia się jeszcze czegoś poza wydziałem polonistyki. Czy na przykład tzw "opcje" są nadal konieczne do zaliczenia, jeżeli studiuję też na innych wydziałach?
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
eulalia student pełną parą
Dołączył: 21 Lip 2010 Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: komparatystyka Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:00, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
martac1 napisał: | Słyszałam, że na macie tam całkiem nie dużo zajęć ? |
zajęc może nie dużo, za to czytania nie mało. |
|
Powrót do góry |
|
|
JustynaB beanus
Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: amerykanistyka/komparatystyka Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:21, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Niedużo, niemało! |
|
Powrót do góry |
|
|
eulalia student pełną parą
Dołączył: 21 Lip 2010 Posty: 124 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: komparatystyka Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:57, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nawarona kandydat
Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: edytorstwo+historia Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:39, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
owaa, nie wiem co prawda, jak bardzo pracodawca liczy na to, że będę miała w małym palcu historię książki polskiej, ale z kierunkowych mamy od groma ćwiczeń: poligrafia, redakcja techniczna i dużo godzin (2h tygodniowo w 1. sem i 4 w 2.) z komputerami. Tak, nasz program różni się znacznie od nauczycielskiej |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|