Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu
Ta budka telefoniczna jest zarezerwowana dla Clarka Kenta.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Darmowe i ekskluzywne szkolenia od Procter & Gamble

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna -> Zarządzania i Komunikacji Społecznej / Zarządzanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Procter&Gamble
kandydat


Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:37, 19 Lis 2011    Temat postu: Darmowe i ekskluzywne szkolenia od Procter & Gamble

Zapraszamy na szkolenia z liderem branży FMCG

Interesujesz się karierą w międzynarodowej organizacji?
Chcesz dowiedzieć się jak odnieść w niej sukces?

Interesuje Cię jak wykorzystać wiedzę, którą zdobywasz na uczelni w prawdziwym
biznesie?

Business College to pierwszy krok, aby rozpocząć karierę i odnieść sukces w
międzynarodowej organizacji!

Weź udział w warsztatach na Uniwersytecie Ekonomocznym
w Krakowie już 1 i 6 grudnia !

aplikuj na kariera.procter.pl/​college

Warsztaty:

Strategic Negotiations
(Dział Sprzedaży)
Warsztat w godzinach: 16:30- 18:30 sala 413, Pawilon F

Jak przygotować i poprowadzić negocjacje z uwzględnieniem zasady win/win.


Financial perspective on Herbal Essences launch

(Dział Finansów)
Warsztat w godzinach 16:30- 18:30 sala 301 A, Pawilon A

The Herbal Essences case study is about the strategic position of finance in a product launch. Key topics to be covered: Pricing, promotion, distribution, customer and marketing support, capital and product cost.



Brand Management at P&G. Pampers Unicef Case Study
(MKT)
Warsztat w godzinach 16:30 - 18:30 sala 401 B, Pawilon A

Pampers Unicef Case Study introduces students to the business reality of a multifunctional company. The objective of the case is to make students familiar with brand management in Procter&Gamble and key business tools based on successful global cooperation of Unicef and Pampers brand. Students will have a unique opportunity to know how Procter&Gamble operates as well as get some practical introduction to Marketing and Sales. Come and see real business challenge!.

W razie pytań skontaktuj się ambasadorem P&G na Uniwersytecie Ekonomicznym : [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Strona Główna -> Zarządzania i Komunikacji Społecznej / Zarządzanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin