|
Wpłynąwszy na Jagiellońskiego forum Uniwersytetu Ta budka telefoniczna jest zarezerwowana dla Clarka Kenta.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ElDuende kandydat
Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:11, 22 Kwi 2008 Temat postu: Wszechnica Studencka - ZAPRASZAMY! |
|
|
Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza na cykl szkoleń w ramach projektu Wszechnica Studencka
17.05.2008 OBIEKCJE W PROCESIE SPRZEDAŻY - PRZESZKODY CZY MOŻLIWOŚCI?
Wielu studentów zaczyna swoją przygodę z pracą zawodową, wykonując zadania związane z obsługą klienta. Nieuniknionym elementem takiej pracy jest styczność z obiekcjami klientów. Szkolenie ma pomóc w wypracowanie pozytywnego nastawienia do obiekcji klientów. Uczestnicy dowiedzą się czym są obiekcje klientów i będą ćwiczyć umiejętność radzenia sobie z nimi. Dowiedzą się również jak wykorzystywać obiekcje do zwiększania wyników sprzedaży.
Prowadzone w ramach Wszechnicy Studenckiej szkolenia mają formułę warsztatową, zakładają aktywny udział uczestników pracujących w niewielkich, około dziesięcioosobowych grupach. Autorskie pomysły na szkolenia i ich programy są przygotowywane przez samych trenerów - osoby posiadające zróżnicowane wykształcenie i zainteresowania.
Serdecznie zapraszamy wszystkich studentów i studentki UJ!
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie:
wszechnica.uj.edu.pl (zakładka -> Uczący sie ludzie)
Wszechnica UJ
ul.Sławkowska 10
30-016 Kraków
tel.(012) 424 08 50 |
|
Powrót do góry |
|
|
ElDuende kandydat
Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:29, 09 Maj 2008 Temat postu: Wszechnica studencka |
|
|
Wszechnica Uniwerystetu Jagiellońskiego zaprasza na cykl szkoleń w ramach projektu Wszechnica Studencka
28.05.2008 OSWOIĆ NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ
17.05.2008 OBIEKCJE W PROCESIE SPRZEDAZY - PRZESZKODY CZY
MOŻLIWOŚCI?
Wielu studentów zaczyna swoją przygodę z pracą zawodową, wykonując zadania związane z obsługą klienta. Nieuniknionym elementem takiej pracy jest styczność z obiekcjami klientów. Szkolenie ma pomóc w wypracowanie pozytywnego nastawienia do obiekcji klientów. Uczestnicy dowiedzą się czym są obiekcje klientów i będą ćwiczyć umiejętność radzenia sobie z nimi. Dowiedzą się również jak wykorzystywać obiekcje do zwiększania wyników sprzedaży.
Prowadzone w ramach Wszechnicy Studenckiej szkolenia mają formułę warsztatową, zakładają aktywny udział uczestników pracujących w niewielkich, około dziesięcioosobowych grupach. Autorskie pomysły na szkolenia i ich programy są przygotowywane przez samych trenerów - osoby posiadające zróżnicowane wykształcenie i zainteresowania.
Serdecznie zapraszamy wszystkich studentów i studentki UJ!
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych] (zakładka -> Uczący sie ludzie)
Wszechnica UJ
ul.Sławkowska 10
30-016 Kraków
tel.(012) 424 08 50 |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|